Babysitter

Igår så skulle Luke, Fred & två andra snubbar ut vid 6 tiden. Och så frågade de om Tash ville med då hon inte ville lämna mig - men jag att jag kunde stanna med barnen utan problem och därmed gick de ut tillsammans vilket annars aldrig händer, bara om de går runt 10 efter att barnen redan somnat (och Ryan såklart är hemma) men ändå har de tyckt det känts "obekvämt" liksom, eftersom ingen "äldre" varit hemma.

Så jag, Maddie, Olli, Jake (Ollis kompis) och Ryan drog fram guitar hero och tävlade i omgångar. Sen la jag barnen, och allt gick jättebra. Efter det kollade jag & Ryan på en rätt dålig film, eller så förstod jag bara inte humorn för Ryan asgarvade hela tiden haha .. sen blev det desperate housewives från sängen innan jag somnade. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0