vabbar

Igår var det Maddis födelsedag, hon fyllde 8. Men stackarn var sjuk och kunde inte ens gå ut & testa sin nya cykel utan att spy. Jag stannade hemma med henne under dagen och hon är hemma även idag med. Tasha & Fred har lite ärenden att gå ut på så jag ska va hemma med Maddi. Det är 16-17 grader och solen tar väldigt bra så jag tänkte faktiskt ligga vid poolen :) vet dock inte om det blir med eller utan bikini.

Är i en jobbig sits pga olika grejer (inte med familjen) och vet varken ut eller in om hur jag fan mår imellanåt. Men allt går ju upp och ner. Draman. Det ska jag säga er, att så mycket drama bland folk har jag aldrig sett i mitt liv. Jag som trodde USA var värst men nej. Det gäller att hålla humöret uppe, visa att man inte tar del av det & lever för att ha kul. Finns nog ingenting jag avskyr så mycket som drama här i livet. Folk måste chilla & ha kul.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0