tuesday afternoon

Hejhejhej. Vaknade upp och mådde som en påse bajs efter igår, kom i säng kvart i sex imorse. Var uppe vid 12 och sedan chillade jag bara fram till att jag hämtade Ryan. Efter det åkte jag & Tasha iväg för att köpa lite födelsedagspresenter till Maddi som fyller 8 år imorgon! Hon ska få en jättefin & bra cykel redan, så det blev lite småplock till sidan av. När man fyller 8 är man stor och är inte riktigt så mycket för leksaker ;) mer än spel och så vidare.. vi köpte iaf rosa ögonskuggor & rouge, nagellack, hårspännen, en neccesär, en nyckelring med ett bling "M" en ring, en billig parfym & lite annat smått & gått och allt ska ligga i neccesären. Som en present från både henne & mig. Även en stooor sommarboll. Hon kommer nog bli jätteglad :)) minns inte vad mer men det blev ett litet set iaf.

Kom hem nu & har precis gjort iordning en hemmagjord pizza med massa ost, championer, skinka & salami som jag & Tasha ska dela på. Det är exakt vad jag behöver idag :) uppdaterar senare med bilder från gårkvällen på bushwacka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0