monday night at bushwacka

Måndagstradition? haha. Efter att barnen lagt sig tog jag och gjorde mig iordning. Toni plockade upp mig och vidare till bushwacka där det var valentines night! Måndagar är även one euro night vilket innebär att iprincip all dricka kostar 1 euro. Hur löjligt billigt är inte det? helt sjukt faktiskt. Jämför man med Sverige så är det ännu mer sjukt hur jävla höga priserna är på krogen. En shot för 95? Drinkar för 120 osv? det är helt stört. Och dessutom 4 eller 6 cl, här fyller de halva glaset. Snålsverige. Jag blir fan lack.

Jag hade hur som helst jätteroligt och kom hem halv fem imorse. Fick skjuts hela vägen hem, så skönt!

Lite bilder från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0