måndagen den 20e februari

Godmorgon. Har iofs varit uppe sedan halv 8ish. Ollie kom in och väckte mig för att han var hungrig men jag var för trött så bad honom krypa ner, gav honom min mobil och han spelade säkert en timme medans jag snoozade haha. Helt sjukt hur mycket de älskar min mobil, 342 gånger om dagen "Ericaaaa.. can i play ure phone please?" säger nej 340 av 342 ggr och ger enbart min mobil när det unnar mig hahaha. Låter ego men vill inte att barnen ska sitta fastklistrade framför en mobil hela tiden när de har så fruktansvärt mycket annat att leka med, men de älskar den så ibland så. Mest när jag sitter i bilen för att de ska ha nåt att göra och inte bråka haha, och även om de gjort något snällt eller är riktigt uttråkade när vi är ute och äter och vi "vuxna" tar oss ett glas efteråt.

Nåväl, hur mycket information kan man ge om en telefon egentligen? min mobil är full med massa spel sen jag kom hit. Blablabla. Efter en timme vaknade iaf Maddi också och hon kom ner och joinade oss. Kunde inte direkt sova. De började hoppa på mig som små terrorister innan jag insåg att det var dags att gå upp. Fixade frukost till de och sedan gick jag tillbaka till sängen - är fortfarande här, kollar på det första avsnittet av bigbrother via webben och ska strax hoppa in i duschen. Skriver mer sen, puss!


nyvaket jag nu imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0