lekpark

Min plan att gå till gymmet idag sprack när Tasha sa att hon skulle ta barnen till Torrevieja till en stor park och frågade om jag ville med. Eftersom barnen skulle ha en kompis var med sig och det bara var Tasha tyckte jag att det lät mycket mysigare ^^ barnen hade ingen skola idag thats why. Men gjorde iaf 120 situps & 50 armhävningar bara för att lätta på samvetet lite haha ;)

Det hände en hel del saker igår och det var skönt att bara sitta och prata 2 timmar hon & jag. Ena ledde till det andra och man bara pratar om gamla händelser och så vidare. Behövligt tycker jag. Tänk vilken tur att jag klickar så bra med henne. Annat hade ju varit trist. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0