karnival

Hallå. Medans alla latade sig i soffan gjorde jag mig iordning för utgång. Tasha gjorde små flätor och efter att de gått och lagt sig tog jag mig ett glas vitt och fortsatte att fixa. Klockan tolv ringde Kine mig och sa att de var utanför och vidare till bargatan (3 min med bil från mig). Luke hade spelat på ett ställe och hakade på oss sista halvtimmen och därmed åkte jag även hem med honom. Alltså inte till honom utan till oss. För er som inte hängt med bor vi på samma adress, i två olika hus på samma tomt!

Hade skitkul igår, men asirriterande att jag glömde minneskortet till kameran så fotade med två megapixlar och kunde inte ta många bilder alls - bjuder på några få sen. (Nu när jag ska föra över de säger kameran att de inte finns några bilder, så vi får se) .... btw - karnival som rubriken lyder, asmånga var utklädda igår överallt. Främst transor! ;)

Jag igår med sugande mobilbilder


When i came to spain, and i saw people partying, i told to myself WTF? all day all night, viva la fiesta!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Carnival på engelska, men Karneval på svenska, du har blandat ihop språken, haha..

2012-02-19 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0