I <3 ÄGG

Hejhej :) dagen började bra. Sov uuuuut, gick upp käkade två ägg med kaviar MUMS - vi är inne på sista tuben nu, Tash & Fred älskade kaviaren :D men vi hittade en skandinavisk affär i torrevieja (känns som om jag berättat detta) men som hade kaviar, köttbullar, marabou ja inprincip ALLT min mamma skickade hehe, men det kunde man ju inte vetat. Så vi ska förbi där och ladda upp rejält med kaviar, de hade massor av annat också, blev helt överlycklig. Tacodipper, alla olika såser (bea och sånt som inte finns här) saltlakrits, etc. etc. etc.

Menmen back to the day, bytte om och drog till gymmet. Körde 300 kalorier bort på bandet till uppvärmning sen styrka för benen. Ja jag måste ge mig an andra kroppsdelar också men det har liksom blivit bara styrka för ben haha. Jag tycker inte jag gör tillräckligt mycket när jag är där. Jag borde vara nöjd med att jag ens går dit, men samtidigt ska jag bränna ännu mer och jag vet att jag kan men är lat. Jag är fortfarande nybörjare så ska öka varje gång jag går dit. Nu ska jag göra en fet omelett nu direkt efter, min omelett dödar!!


As-randig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0