homesick

Igår slogs jag med hemlängtan fram & tillbaka igenom hela dagen. Även på lördag kvällen .. sen fick jag glada nyheter från Sverige sju på morgonen igår morse, kände redan då att jag ville befinna mig på hemmaplan. Under dagen så hade jag allmänt inte kul. Vi drog på söndagslunch som vanligtvis är trevligt, men jag kände mig bara allmänt nedstämd. Vidare till puben där jag drack två öl men kände att jag skulle bryta ihop vilken sekund som helst. Svårt att ge léenden och försöka hänga med i konversationer när tankarna och känslorna inte passar in alls i situationen. Gick in på toan och andades, torkade tårarna och gick ut. Berättade för Natasha att det inte har något med de att göra, och berättade lite kort.

Hade skrivit jättelång text, glömde bort och bara skrev & skrev, jätteskönt. Men tog bort det, känns för mycket att dela med sig av helt enkelt. Men hur sjukt är det inte att det blir så när jag t.ex i fredags skrev hur jävla lycklig jag var? en/två dagar senare så bom! det går verkligen upp & ner - så jag vet att det kommer ändras igen!
Man är en rejäl känslobomb som styrs av miiiiiinsta lilla när man är på "egen hand".

Man uppskattar så mycket genom att vara ifrån. Jag har världens bästa familj & världens finaste vänner. Men nu är en av oss i Thailand två mån, en av oss i Frankrike 4 mån, och en av oss på Teneriffa sex mån, och jag här. Så bättre timing kunde det inte ha blivit. Men i höst kommer vi alla vara samlade igen, förhoppningsvis ♥


bild från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0