helgen i spanien

Lördag - tre veckor här. Dagen började bra då min bil var tillbaka & jag, Ollie & Maddi experimenterade med någon experimentlåda Ollie fått i julklapp. Sen körde jag henne till hennes dans och lördagen fortsatte med massa chill. Jag lagade middag och vi gjorde inget speciellt. Försöker typ minnas men det hände faktiskt inget. Tror att det regnade och därav var vi bara inne. Gud jag blandar ihop dagarna haha. Ska försöka skriva samma dag som saker & ting händer och inte efter, bra idé ;)


På söndagen stod söndagslunch på schemat. Alltid tvårätters - antingen förrätt & huvudrätt eller huvudrätt & efterätt. Fick ett sms av Tasha där hon skrev vad de skulle äta & dricka haha. Jag & Ryan gjorde iordning de. Eller jag plattade Maddis hår vilket tog en timme(!!) tog en slinga i taget och borstade igenom, det var så fruktansvärt tovigt så jag tänkte att om jag väl ska borsta det gör jag det helt bra istället för halvdant. Ryan plattade Ollies hår & gav honom en av sina stora kepsar och det blev sååå sött. Maddi hade sin fina pälsjacka(!)



Såå fina mina små barn haha :))

Kommentarer
Postat av: elinor

De är ju justin beiber! haha ;)

2012-02-08 @ 09:13:46
URL: http://emolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0