Grattis farsan

Kan inte riktigt förstå att min farsa fyller 65 bast. 65. Inge illa menat farsan. Men du är panchis nu! Helt sjukt hur åren springer förbi... men man brukar säga att man blir yngre med åren, eller hur? Du är yngre i sinnet. Och då menar jag det verkligen, men det vet du redan. Har du tur ploppar ett till barnbarn ut idag - då det är förväntat datum. Bra födelsedagspresent det vore va!

Jag önskar jag kunde finnas hemma i Tyresö just nu och krama om dig, minst 10 gånger. - som jag faktiskt gör när jag är hemma varje dag. Men speciellt idag vill jag det! Grattis pappa. Som alltid gjort allt för mig & sin familj & sina barnbarn.

Måste även säga en sak till er andra. Min pappa vet och kan allt. Det säger jag inte bara, utan han är på riktigt den smartaste människan jag känner. Jag kan fråga honom om något inom historia, religion, matte, jorden, ja gud vet alla olika ämnen men kan ha olika frågor om. Han svarar bättre och mer ingående än google. Det är läskigt ibland. Kan komma upp med en dröm jag haft och han kan förklara varför jag drömde det. Ingående. Jag förstår inte hur man kan vara så allmänbildad. Om allt.

Det är därför jag är så smart :D :D :D :D :D (..... alla säger alltid att jag är korkad, inte minst min mamma) menmen nu börjar jag prata om annat än topic - ville faktiskt bara säga GRATTIS!
Har ju inte köpt någon present så kolla ditt konto i slutet av dagen :)))




HHAHAHAHHAHA det här är inte min pappa men ni som känner honom hur bra är inte bilden? *inside joke*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0