big brother

Igår kväll åkte jag till bushwacka för att möta upp två tjejer. Satt och chillade med de i drygt tre timmar, bara drack kaffe och snackade. Det var inge partykväll där utan fotboll på tv & fullt med massa äldre som åt middag. Vid typ 11 gick vi över till grannstället där Luke sjöng. Har aldrig gått & kollat när han har sjungit och jätteduktig var han!

Åkte hem innan 12 men var vaken till 4 ändå för att jag var tvungen att kolla igenom bigbrother avsnitten haha. Satt och skrattade för mig själv, fyfan vad jag älskar bigbrother! Vissa skrattar man med, men de flesta åt. Jag tror folk inte fattar att hon blogg-hanna driver sönder med alla. Ingen är sån bitch och så omogen i verkliga livet om man är normal som människa. Jag tror hon driver totalt med hela svenska folket, hon är inte på riktigt. Men säkert fler som fattat det men de i huset verkar ju tro att hon bara är så? man kan inte va såååå !!! haha, men snart tror jag inte hon kommer palla trycket nå mer & bryta ihop totalt! Sjukt bränd hahaha inte direkt bästa sättet att lyckas för mig är det så sinnesjukt. Tycker mer synd om hennes föräldrar än henne själv. Misslyckat med uppfostran totalt - även om hon inte är på riktigt, att hon är kapabel till att låtsas vara så & göra sig till totalt åtlöje :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0