bara massa babbel

Heej :) idag drog jag till gymmet första gången på en vecka. Asarg för vill träna varje dag, sjunde dagen kan va vilodag men ni förstår - och mina bortförklaringar håller inte. Ollie var sjuk tre dagar och jag var hemma och i helgen så vet jag inte. Jaja, nu lär det inte bli något förens måndag igen, om jag inte styrketränar hemma vilket jag tänkte göra men ändå inte samma grej.

Ska nämligen vara helt ensam med barnen från imorgon till söndag kväll. Lite prövande kan man säga. Dessutom spydde Ollie ikväll så han ska inte till skolan imorgon så ska vara med honom hela dagen, och sedan med alla på kvällen - sen hela lördagen & hela söndagen fram till cirka halv sju då föräldrarna kommer hem igen. Sen ska jag även sköta om och ge två hundar mat osv. Ollie ska dessutom sova med mig dessa två nätter eftersom jag är på undervåningen och inte kan höra om han behöver spy så ska finnas nära till hands.

Har känt mig lite som en supermom idag. Tasha har nämligen blivit smittad av Ollie och har mått asskit så jag la båda barnen, fixade middag, fixade undan all disk och allt fix och har dessutom dammsugit och torkat. Haha jag är imponerad av mig själv.

Men måste också lägga till att dessa barn är så fantastiskt enkla. Ja förutom att han blivit sjuk nu då men de är så lugna och gillar att göra det mesta och är bara så otroligt enkla att ta hand om helt enkelt. Så nöjda på något vis. Dessutom har jag ju Ryan som ändå är 13 till backup hela tiden och även Luke är ju runt omkring. Tänkte gymma imorgon men eftersom Ollie är hemma kan jag inte göra det - och sedan kan jag heller inte avboka min nageltid klockan 11 så han får följa med dit, han kommer vara överlycklig för att han får spela på min iphone en timme så det är inga problem. ;) Mer om morgondagens planer hörs vi om imorgon, nu ska jag bränna en skiva (känns som om jag går i femman) men behöver ha det till bilen för imellanåt suger kanalerna på radion och jag åker ju rätt mycket bil. Sedan ska jag kolla desperate housewives.

I helgen ska jag se till att antingen filma en rundtur i huset eller lägga upp bilder, vad tycker ni?



Huset


Kommentarer
Postat av: Lisa

filma :D

2012-02-03 @ 03:45:55
Postat av: Sara

Filma filma !!

2012-02-03 @ 13:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0