aupair i sex månader

Jag ska stanna här till cirkus den 14e juli som planen är NU, men minst tills dess blir det iaf om inget akut sker. Varför just 14e juli? jo för att vi från början sa cirka sex månader. Det kan också hända att jag stannar längre, vilket verkligen inte är helt omöjligt. Men om man utgår från den informationen som jag har idag ska jag vara här i:

- 26 veckor
- 182 dagar
- sex månader

Jag har idag varit här i sex veckor (och en halv), och 45 dagar vilket betyder att jag har 4,5 månad kvar & 137 dagar kvar.

Konstigt när det känns rätt upplagt men var tvungen att räkna ut det här. Lite skönt att ha koll. Det här kommer gå fruktansvärt snabbt men ska se till att ta vara på dagarna mer. Har blivit fruktansvärt lat tyvärr. (Som om jag inte alltid varit det....) mamma har även börjat planera hennes & familjens besök, det gör mig så glad. Åh, om ni bara visste hur mycket jag saknar min familj.
Mamma & Jag i London i höstas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0