Vardagslyx!

Sånt jag gör alldeles för sällan. La mig i ett hett bad med tända ljus och en iskall pepsi. Säkert 45 min. Efter det drog jag i både hårinpackning och en ansiktsmask som var gjord på socker av något slag. Ett tjockt lager och jag blev superglansig. (bilderna är från när den är applicerad). Galet vad babylen jag är. Använder aldrig inpackning eller masker i brist på både tid och ork. Sen i min nya fleecerock och göra pedikyr på mig själv och nu sitter jag och noppar brynen. En gång i veckan borde man ta två timmar till bara sånt. Så känner jag. Till det kollar jag "livet är en schlager" som går på tv just nu. Har inte sett den på flera år :)) hur detaljerat kan ett bad bli btw? Haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0