T.G.I Fridays kungsträdgården

Igår efter jobbet vid halv nio mötte jag en vän och satte oss på fridays för middag och dricka. Asgott och trevligt. Kul att det inte ens gått en vecka sen jag senast var där haha.

Nu är jag på jobbet igen, slutar åtta och kom in tidigare idag så köpte massa grejer. Energidricka för att överleva dagen då jag sov otroligt dåligt inatt, frukost och lunch samt grejer att bara ha på jobbet. Fredag idag men känner mig rätt sliten från igår, och nyår imorrn!? Funderar på att bojkotta nyår helt i år, känns bara överskattat och att jag kommer bli besviken haha. Första året här i Sverige som jag fan inte vet vad jag ska göra. Dessutom jobbar jag :o

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0