skype!

Jag skypade med familjen i söndags. Var skitnervös innan men visste att det var skönt att få det gjort. Vi pratade i eeeeen timme! kändes som om vi hade snackat säkert 10 gånger innan. Så avslappnat. Där satt hon med två barn i famnen när samtalet startade och så kommer Fred, pappan, och Luke, grannen. Och tredje barnet. Och så filmade hon hundarna. Där satt jag ensam bakom camen och ba heeejheeej vinkade som en liten tönt hahaha. Tror jag träffade alla haha. Nej, men stört, nervositeten släppte samma sekund vi började prata - som det känns nu är det fan världens skönaste familj. Blir nog jävligt soft.

Har även köpt flygbiljetten, den 14e januari bär det av. Exakt en månad idag. Bara att räkna ner. Ibland flyter livet på för bra för att det ska va sant, dagen efter allt detta blev officiellt (förra veckan) blev min mobil stulen, som att något dåligt måste hända för att det ska bli balans i livet typ. Jag har slutat vara bitter iaf, en ny är på G. hoho. Mobilen i sig och stölden är en annan story rädd värd (ovärd??) att berätta men det tar vi en annan gång.

Frågor om något? :) klem på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0