19e december 2011

Jobbar extremt mycket just nu, lördags 10-21, söndags 10-21, idag 10-20, imorgon 12-21... osv. så imorgon börjar jag 12!!! Jag klagar inte utan berättar rent allmänt ;) men imorgon - det ser ut att bli en fet sovmorgon hoho. Jag är inte ledig förens fre då ska jag julklappshoppa det sista för sen på lördag är det ju julafton. (för er som missat det tänkte jag liksom att jag kunde lägga till den detaljen) Jag är klar med de flesta presenterna, skönt. Bästa är den till mamma & pappa! :)) Nu när jag känner hur utmattad jag är varje dag och att jag knappt hinner med något när jag har ett jobb där man jobbar 8 timmar minst om dagen, så känner jag bara hur skönt det ska bli med Spanien. Jag älskar mitt jobb och mina kollegor MEN jag vill inte ha ett 10-18 jobb på rutin (längre), jag vill ha det mer flexibelt och det är därför jag längtar så mycket just nu.

Utöver det har jag fått förkylningsblåsor (stressblåsor?) som satt sig på mitt tandkött och jag vill bara gråta och blir seriöst tårögd varje gång jag ska äta utav smärtan. Även när jag skrattar eller artikulerar lite väl stort, fysatan alltså vad ONT det gör. Nu har det varit såhär i fyra dagar, jag kommer gå ner i vikt utan tvekan. Blööö...
Mer då? druckit vin som ett as den här veckan. 1. för att min kusin från ungern varit här i 10 dagar och hon har haft fet semester från sitt jobb, plus Ungrare är väldigt så. Iaf min släkt. Jag hakade liksom på trenden. I lördags efter jobbet käkade jag middag med några vänner, så helt utan liv har jag väl inte varit.
Men fan vad jag längtar till julen, annat skulle jag aldrig kunna påstå. Känner mig rätt redo för långhelg och mys. Baka vill jag göra också. Knäck & Kola. Och så är det så otroligt fint nu med snön ute, den får gärna stanna tills direkt efter nyår. Där någonstans kan det liksom få bli varmt igen.
Kolla fettot på bilden, hahaha. Ser hon inte ut som en michelingubbe? ;) (det är jag 1993)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0