19 dagar kvar till Spanien

Det var en som kommenterade angående någon stor marknad jag måste besöka sedan när jag åker till Spanien. Sjukt uppskattat, tack så jättemycket! Älskar att få tips. Annars är ni väldigt många fler som har följt de få inlägg som finns än vad det syns på kommentarer. Har ni fler tips på saker att göra i närheten av Torrevieja eller allmänt någonting annat så kommentera. Det gör mig sjukt peppad till att skriva. Har fått några små frågor som jag tänkte svara på senare i ett inlägg också, så passa på att kommentera om ni undrar något så ska jag sammanställa det så gott jag kan en dag!

Har två veckor kvar på mitt kära jobb, och 2 veckor och fem dagar kvar i Sverige innan jag ger mig av till Spanien. Ingen vet om jag stannar en månad för att det sög eller ett år för att det är underbart. Jag chansar verkligen nu. En skype-dejt säger väldigt mycket men samtidigt ingenting alls. Har dock väldigt höga förväntningar på att det kommer bli så super så ska försöka dra ner de lite, allt kan ju liksom hända. Man har ju hört & läst om en del skräckscenarion och jag måste ställa mig in på att det kan bli hemskt och jobbigt på samma sätt som jag måste åka med inställningen om att det här kommer bli världens skönaste upplevelse. Eller så förväntar jag mig inget och tar allt som det kommer. Lite svårt bara att hitta en balans när man dagligen dagdrömmer och undrar hur det kommer att bli. Infact, jag har ingen aning så klart man bygger upp bilder i huvudet. Det är ju en rätt stor grej. Känslan jag har nu är iaf att det kommer bli underbart och att jag kommer trivas som fisken i vattnet - men gör det inte det - så bra, jag chansade och jag är ett flyg 2-3 timmar hem. Mitt liv här kommer fortfarande vänta på mig oavsett när jag kommer tillbaka. En erfarenhet rikare oavsett vad som händer.

Aja, nu finns ingen återvända iaf ;) Bara att tagga till mer än vad jag redan är taggad, haha.



Barnen för något år sedan! Fatta att jag ska bli deras nanny. Nanny Erica. hahaha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

på marknaden finns det vissa"lastbilar" som säljer kyckling, det är riktigt värt att prova! gärna tillsammans med allioli. :)

2011-12-26 @ 23:00:51
Postat av: Anonym

aahh va söt han den äldsta killen är :D

2012-01-01 @ 15:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0